Travel and Tourism

Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου / Κρατήσεων

Το άτομο που θα πιστοποιηθεί σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο θα έχει τις απαραίτητες γνώσεις/δεξιότητες να εξυπηρετεί, μέσω προκαθορισμένων διαδικασιών και οδηγιών, πελάτες ή ενδιαφερόμενους, από οποιοδήποτε κανάλι και εάν έχουν προέλθει (τηλέφωνο, Internet, fax κ.λπ.), στο πλαίσιο προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση.

Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου Ξενοδοχείου

Το άτομο που θα πιστοποιηθεί σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο θα έχει τις απαραίτητες γνώσεις/δεξιότητες να εξυπηρετεί τηλεφωνικά, μέσω προκαθορισμένων διαδικασιών και οδηγιών, πελάτες ή ενδιαφερόμενους, στο πλαίσιο προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρει η ξενοδοχειακή επιχείρηση.

Υπάλληλος Κρατήσεων Ξενοδοχείου

Το άτομο που θα πιστοποιηθεί σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο θα έχει τις απαραίτητες γνώσεις/δεξιότητες να διευθετεί κρατήσεις πελατών ή ενδιαφερόμενων, μέσω προκαθορισμένων διαδικασιών και οδηγιών , από οποιοδήποτε κανάλι και εάν έχουν προέλθει αυτές (τηλέφωνο, Internet, fax κ.λπ.), στο πλαίσιο προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρει η ξενοδοχειακή επιχείρηση

Υπάλληλος Υποδοχής / Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου

Το άτομο που θα πιστοποιηθεί σε αυτό το γνωστικό αντικείμενο θα έχει τις απαραίτητες γνώσεις/δεξιότητες να διεκπεραιώνει σωστά και έγκαιρα τις εργασίες στους χώρους υποδοχής που αφορούν την παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη, προκειμένου να συμβάλλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και αποτελεσματικής λειτουργίας των χώρων υποδοχής και στην εκπλήρωση των στόχων αποδοτικής λειτουργίας ολόκληρης της επιχείρησης στα πλαίσια των εκάστοτε ισχυόντων κανονισμών, μεθόδων και διαδικασιών που εφαρμόζονται απ’ αυτή καθώς και της πολιτικής που ακολουθεί.

Scroll to Top